onsdag 7 december 2011

Dagen mitt i veckan

Dagen idag börja med att jag vakna en hel timma innan klockan ringde. jobbigt. Tror det var för att jag har hade dessa tankar som jag har skrivit om nu här i ett par dagar i huvudet.

Gick upp strax efter sju och satte mig och kolla på julkaländern. Sen blev det in i duschen och sen frukost och sen göra i ordning mig för FS.

När jag var klar för att dra så gick jag ner till cyklen för att cykla iväg tänkte jag, men icke det. Upptäckte att kjedjan hade lossnat. Jag provade att sätta dit den själv. Men insåg ganska snart att det inte gick,Faan! Så jag beslöt mig att gå upp till lägenheten och tvätta mig. Sen slog jag en pling till E-L för fråga om skjuts. Det var inga problem. Medans jag väntade på henne så ringde jag pappa och medelade vad som hade hänt.

Kom till FS. Satt och vek broskyrer och prata. E-L gjorde även en fläta på mig i luggen. Snällt av henne. Fick även lite ensamtid med henne och då fick jag prata av mig. Det var just jag behövde göra. Ja, jag vet att jag behöver göra det ofta. Men det är mitt ända sätt att få ur lite ur huvudet just nu. Vist, det funkar bra att blogga med. Men då får jag inte någon som kan få mig att tänka om på vissa saker. 
För övrigt på FS var det skoj idag.

Kom hem, käka lite. Sen drog jag till bowlinghallen med bussen. Där skulle jag och en vän A tävla. Det var skoj. Sen satt vi och kolla på andra som spel.
När vi hade suttit där en stund så drog vi mot bussen och hem.

Nu har pappa varit här och fixat kjedjan hoppas jag. Får väl se i morrn hur det går att cykla.

Tänkte blogga innan det blir tv som består idag av "Bonde söker fru" och "2fanst 2fourest" (en film) Skitbra!!:)

Ha det bra mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar