måndag 19 december 2011

5dagar kvar till julafton....

Denna dag börja med att jag åkte upp till gymmet för att lämna väskan. Orkade inte bära på den till FS plus att jag skulle ändå träna så nära inpå FS sen.

Kom till FS lite tidigt. Kände att musten gick liksom ur mig när jag kom dit. Så jag la mig lite i soffan och blunda lite. Så det var lite tur att jag kom dit lite tidigt. Skönt var det.
Där förberede vi julbordet i morrn och gjorde "Gullaschsoppa" som vi sen åt. Det var suppergott och trevligt.

Vid ett drog jag från FS till gymmet. Där körde jag ett skönt pass. Vännen J kom fram till mig och tjöta lite med mig. Hon är go hon:)

Efter träning drog jag till frissan där det blev klippning, färgning. Jag är suppernöjd!!:) Jag kan säga att frissyren på mig nu är väldigt annorlunda;) Skoj!:) Jag hoppas att kanske dom på FS i morrn kommer inte att känna igen mig eller i alla fall hajja till när jag kommer. Lite kul=)

Sitter nu och tittar på nyheter. Rykte ihop med en go tjej via sms nu ikväll. Men jag vill bara hjälpa henne. Men det gav inte det resultatet som jag just ville. Tror hon kommer prata med E-L om det i morrn. Men jag bryr mig inte. För hon vet vad jag tycker och så. Sen känns det som att jag och den här tjejen är så olika och är på olika stadier i livet. Plus att jag är några år äldre än henne, så. Sen tror jag att PMS:en busar lite i mig med, så. Men vi får se var detta leder någonstans. Hoppas att det leder till något bra.

För överrigt så får jag säga att denna dagen har varit på det posetiva bannan. Har varit på mina 2 må-bra ställena plus frissan då. Så jag måste själv säga att jag är nöjd med dagen. Gött!!=)

I morrn har vi som sagt julbord på FS. Då har jag bestämt mig för att jag ska vara stark. Säga vad jag tycker m.m. och försöka hålla kvar det starka inom mig även fast jag kanske får kretik. Det ska bli intressant och se hur det går.

Ska strax lägga mig och hoppas att jag sover gott inatt. Jag hoppas att även ni mina läsare får en god natt.
Godnatt/Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar