söndag 11 december 2011

3 Advent

Idag tog jag en riktig sovmorron. Gick upp elva. Så skönt var det. Satte mig vid teven med frukost och titta på skidor och slappa.

Gjorde i ordning mig, packa väskan och sen lite slapp till innan det var att bege sig mot mamma och pappa. Så i med musik i öronen och börja cykla.
Det gick bra, men trött när jag kom till dem. Solen lyste så fint och ingen vind. Så det var perfekt väder att cykla i.
Farmor, farfar och farmors ena syrra och farfars bror kom dit med respektive. Vi fika och prata. Trevligt var det.

Vid tjugo i fem drog jag ner till gymmet där det var dags för spinning. Jag fick välja vilket pass det skulle bli och det var ett jättebra pass som jag valde. Mådde skitbra under passet! Jag vet inte vad det gör att jag inte mår lika bra hos mamma och pappa kan inte förklara det.

Passet tog slut och jag in och duscha, tog på mig och åkte hem.

Hemma packade jag ur väskan och tog lite sallad som jag gjorde igår och kolla på julkaländern. Nu sitter jag här och skriver och lyssnar på jullåtar. Finns inget på tv, så. Tror jag ska sen kolla på mina olika sidor med.

Glömmde ju igår och skriva vad jag hade i salladen igår. Så det får bli att jag gör det nu istället.

I min sallad var det:
  • Pasta
  • Gurka
  • tomat
  • sallad
  • burk skinka
Supergod blev den! Så den kan jag verkligen rekomendera!

Hoppas att helgen har varit bra för er och att veckan blir bra med.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar