söndag 4 december 2011

2:a advänt

Nu har vi gjort hälften. Om två veckor är det juldagen.
Denna helg har gått åt till att vara kvar i de två saker som hände i fredags. Det blev en hel del tankar efter det.
Men praktiskt så har jag varit på stan och handlat lite julklappar, hälsat på min syssling och varit på dansuppvisning, handboll där Sverige vann stort. Så på det viset blev det en rätt trist match. Kollade på Dr.Qine på lördagkväll/natt med.
Idag har jag handlat, tvättat, bäddat ur sängen, tagit upp rullisen med hjälp av pappa.
Sen var jag på ett av mina må bra ställen. Gymmet. Där blev det ett spinningspass som gick bra. Men det hände en grej. Intrstuktörens cykels kjedja gick sönder. Det var lite skoj. Min vän M var med på passet.
Jag har just nu sett Beck. Kom på att jag måse bädda min säng nu. Annars har jag inget att krypa ner i. Faan trött jag blir på mig själv ibland!!

Detta inlägg tänkte jag skulle bli kortare än vad det blev som ni märker......hehe

I morrn kommer jag att besöka alla mina må bra ställen. Så jag hoppas att dagen blir bra hos mig.
Jag hoppas att även mina läsares måndag blir bra.
Ha det bra! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar