fredag 11 november 2011

Syskonkväll

Ikväll har jag haft mina syskon här. Först kom V och L. Vi gjorde mat som bestod av en kycklinggryta och pasta. Jättegott var det.  Sen satt vi och snacka lite och lite annat. Sen kom J. Då snackade vi om hur vi skulle lägga upp det på söndag.
Jag kommer inte tala om vad vi har lagt upp. Även om ni får reda på rett mycket om mitt liv så är det vissa saker som jag inte vill berätta här. Hoppas att ni har förstålse för det.

Blir så irriterad på enna syrran att hon vill ha även ordning och reda här. Detta är mitt hem och mina grejer och ingen ska hålla på att blocka i dem. Ser det stöcket ut på diskbänken så har inte andra med det att göra tycker inte jag.

Syrran V skjutsar hem syrran L och syrran J har gått och träffat vänner. Så jag passar nu på att skriva här lite om kvällen innan syrran V kommer igen.

Det har varit en ganska trevlig kväll i det stora hela.

Ha det bra mina läsare!
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar