fredag 4 november 2011

Helg!

Idag har jag mått mycket bättre.

Började dagen med FS. Där var det bra idag. Kom på att den 16/11 har jag möte med E-L, FK och AF. Då kom jag på att jag och E-L kunde gå ut och käka. Så jag la fram idén idag. Då sa hon att "jaså, har vi det" då sa jag "ja, mobilen". Tänkte inte på det när jag sa det, men tidigare har hon gett mig en liten almenacka och hon tycker att den är bättre än mobilen. Så när hon börja garva så kom jag på det och då garva jag med=).
Det hon gjorde mot mig igår bettyde så mycket....när jag satt i soffan vid frukosten och hon satt brevid och sa "Ska vi gå in och prata". Det var det jag hade hoppats på och ville höra. Men det är samtidigt läskigt att hon ser saker som jag inte änns tror att hon ser och att hon ser saker som hon sen funderar på om mig.

Efter elva stack jag iväg till gymmet och körde spinning och träna. Spinningen gick ganska bra idag. Tekniken funkar väll från och till. Men annars gick det bra. Med träningen gick det med bra. Fick lite råd av T. Det var bra.
Åkte hem käka lite mat. Sen blev en liten tuplur. Sen blev det att diska och göra mat. Idag på tallriken blev det en köttbit och krocketter och mangosås. Inte så jättenytigt. Men kunde inte komma på något annat.

Jag har kollat på "postkodsmiljonären" och "Dobbido". Nu ser jag en film på tv och sitter här och skriver.

Ha en bra helg mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar