tisdag 22 november 2011

Hej läsare!

Hej!
Nu har jag inte skrivit här på ett par dagar som ni kanske har märkt.

Kan börja med å säga att det gick inte så bra med jobbet igår måndag. Jag gick ditt och försökte göra mitt bästa. Det ska jag vara glad för. Blev inskickad på två samtal. De samtalen handlade om det jag lite vet om. Just att jag inte kan hålla flera saker i huvudet. Sen att det var rörligt i de samtal jag hade. Det var olika information om samma sak, så. Men jag får försöka att tänka att det har varit en bra lärdom, kan ha detta i min ryggsäck när jag nu fortsätter att söka praktiker nu. Sen att chefen där är en mycket bra refrens. Sen har jag skrivit på ett anställningspapper och det kan med vara med ett plus. Så nu får vi se vad som händer.
Efter jobbet och haft ett samtal med E-L så drog jag upp till gymmet. Där pratade jag lite med min vän J. Fick bra respons av henne med, så.  Jag tror att det var bra att jag stack upp till gymmet diräkt efter jobbet och beskedet därifrån för att få lite annat å tänka på för en stund och förhoppningsvis tänka på något annat.

Idag var jag på FS. Frös som faan där! Brrrr! Annars var det bra. 
Det kom en tjej idag som hade peruk på sig. För mig så väckte det minnen och jag tänkte tillbaka till min sjukdoms tid. Det var lite jobbiga. Men hon tyckte att det var inget att ha det på sig.
Efter FS åkte jag och handla. När jag kom hem efter handlingen då jag kännde mig trött. Då kom tankarna om tjejen på FS idag. Men sånn är jag, negativa tankarna kommer upp starkare när jag är ensam. Så är det med mig. Kan inte rå för det.
Packa upp mina varor, käka mat och sen bara slappa tills det var dags att göra i ordning sig och ta lite å käka innan det var dags att dra till gymmet för att köra ett spinnings pass.
Jag tänkte å ha kört min vän J:s pass. Men fick reda på att det var fullt. Så jag gick på det passet som är innan J:s pass. Det gick jättebra ikväll!:) en go gymvän var med me. Då fick jag lite mer energi. Gött!:) Sen blev det mycket trevligt snacka med olika personer där. Trevligt. Så det blev mycket trevlig stund på gymmet ikväll:)

Kom hem, packa upp väskan och sen gör i ordning för att syrran J skulle komma med pizza. Hon kom med pizzan och det var supergott och jag var VRÅLHUNGRIG!. Vi satt där och prata och hade mycket trevligt. Sen hjälpte hon mig med att sätta upp lampor i taket i halen. Ljuset blev skitbra. Så denna dag har trotts allt varit mycket bra ändå.

Nu ska jag titta lite på tv. Senare blir det sängen.
I morrn är det en ny dag och nya utmaningar.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar