onsdag 30 november 2011

En bra dag

Idag vakna jag av verk i magen, ben och rygg efter träningen igår bland annat. Men det var bara å gå upp och käka lite frukost och göra i ordning sig.
Gav mig till FS och på möte där med AF och FK. Jag var väldigt nervös inför det mötet. Men det blev bättre och lite förrvirrat än förväntat. Jag ska förmodligen gå ur sammverkan nu och gå in i något annat verksamhet. Fattar inte så mycket. Men jag behöver inte göra det heller. Kan bara släppat. För det fortsätter som det har gjort ihittills. Sen lite annat med som verkar vara rätt posetivt. Så det känns bra.
Drog sen hem och käka brokolii gratäng trodde jag, men det var brokolii med sås bara. Så det var ingen bra mat alls. Men, men. Sen vid ett kom L från FS. Han hjälpte mig upp med rullstolen. Vi åkte även iväg och pumpa däcken.
Fick reda på att i bilhjul går det i ca 2kg luft. I mina rullstolsdäck går det i ca 7½ kg luft. En lite skilnad eller...hehe:)
Kom hem. Vila lite. Sen stack jag och träna. Kände att jag behövde göra det efter all info ifrån mötet idag.
Träningen gick bra.

När jag kom så värmde jag en krabbelur ifrån i måndags och satt och kolla på skidor och chatta. Jag har kollat på "Bonde söker fru" och "Lailas jul". Nu lyssnar jag på Disney låtar och skriver här. jag ska snart lägga mig. För i morrn ska jag upp och titta på 2011:as julkaländer. Får se hur den är i år. Om det är något att följa eller bara skit.

Sitter här nu och har en himmla mensvärk. Vet inte om jag har någon Ipren tablett å sova på i natt. Jag får kolla lite sen. Kanske ska be om det av E-L i morrn. Får se hur det känns i magen i morrn först. Jag ska köra rullstol dit i morrn:).

Nu ska jag strax lägga mig.
Godnatt/godmorgon mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar