lördag 26 november 2011

Det har varit en fin dag idag

Denna fina dag började med frukost framför tv. Sen blev det att göra i ordning sig innan man drog ut på stan med L.
Solen lyste och tyvärr blåste det lite för mycket. Men solen sken och det var underbart.

Idag var det julmarknad på stan. Tyvärr det gammla vanliga. Så vi gick runt där och titta. Jag köpte min första julklapp idag. Tittade lite på Vero moda och självklart hittade jag kläder där som jag bara önskade att jag hade råd med NU. Men tyvärr är det inte verkligheten.

Jag och L gick en tipspromenad för barn igentligen. Men vi gick den för att ha något att göra och fördriva lite tid. Den var enkel, men rolig....hehe.
Sen var det uppträdande på scen som var mycket trevligt. Bland annat så var det uppträdande ifrån "Dansstationen", så man fick lite inblick på vad man kommer att se nästa helg......Stog med min vän L och mina sysstrar J och L. Det var mycket trevligt att stå med dessa tre personerna<3

När det  var slut så drog jag och L till Lundstetts. Där blev det en varm macka med te. Då var klockan runt tre och jag var hungrig då. Där blev det med en mycket trevlig stund.

Kom hem slappa lite framför tv. Käkadat lite mat.
Innan jag satte mig här kollade jag på "så mycket bättre". Alltså, Tomas Ledin, Lena PH kan värkligen tolka vilken artist som hälst. Dom gör tolkningarna såå bra!! I alla fall Tomas gör tolkningarna till sitt egna och på det viset blir det så bra.

Jag tror att jag ska sätta på en film. Eller så kollar jag på den som jag redan har på tv. Eller vi får se vad som händer.

Ha det bra alla där ute i alla fall
Godnatt, hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar