måndag 31 oktober 2011

Shit vilken dag!

Hej alla läsare!

Shit vilken dag det har varit!

Morgonen var helt lugn och bra. Sen kom mamma till mig en snabbis. Samtidigt så skulle jag gå ut. När vi skulle låsa så gick det knappt. Vi stod där en stund och fippla både med min egna och extra nykeln som mamma hade. Det gick låsa. Men jag fick bege mig till hyresvärden och säga till om låset och nykeln. Sen lite annat som behövdes fixas.

Jag fick skjuts till FS av pappa eftersom min cykel är det punka på.
På FS gjorde vi lax i ugn, ris och en sallad. Till efterätt käkade vi fruktsallad som jag och S gjorde. Maten var super god!! Jag ska nog göra något liknade här hemma för det var inte svårt heller.
Jag skulle ha gått hem. Men E-L var så snäll att hon skjutsa hem mig.

Vid två så kom två gubbar och fixa låset och en grej till åt mig. Den tredje grejen kunde dom inte fixa.
När dom hade gått så tog träningsväskan och cykeln ner till stan och in på en sportaffär. Jag lämna in cykeln. Han som lagar punktreringer var ledig idag. Så förhoppningsvis så får jag cykeln i morrn.

När jag hade lämnat in cykeln. Då gick jag och träna. Idag gick det verkligen trögt att träna. Hade ingen alls inspration till det idag. Men jag tog mig igenom pogramet. Så det får jag vara stolt över.
När jag var klar så fick jag gå hem. Inget jag gillar att göra. Men vad skulle jag göra.

Kom hem här och värmde soppa och kokade ägg och la ägget på en macka. Det blev mummsigt.
Snart ska jag se sjukhuset, tru talant och ensam mamma. Sen får jag se vad jag ser på.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar