onsdag 26 oktober 2011

En bra dag

Sitter här och lyssnar på musik och bloggar.

Jag har varit på framtidsspåret där blev det en kopp te och prata. Sen Yoga. Jag gick på yogan!=) Jag kännde att jag har händå inget annat att göra, så kunde lika gärna fördriva tiden med att testa yoga. Det var skönt. Jag kände lite från Powern igår...hihi.
Efter yogan satt jag och snacka lite med Eva-lott. Saker som jag har gått å tänkt på att prata med henne om. Bland annat om tjejen som jag berättat om här. Att jag vill hjälpa henne. Men vet inte hur. Då gav Eva-lott mig enkla grejer. Som att bara finnas där m.m. Det är så skönt att bara gå in och sätta sig på en stol hos henne och prata om allt möjligt. Behöver inte vara kris saker. Utan bara gå in där och sätta sig.
Det var lite kul för jag fick en almenacka av henne. Vi har pratat om det förut att jag ska skaffa en allmenacka så jag har bättre koll på vad jag ska göra och har bättre fokus. Så det inte snurrar så mycket i huvudet som det gjorde i förra veckan då jag hade just dåligt fokus. Får väl se om jag börjar med den. Jag är mycket tveksam....hehe:)
Sen fick jag reda på att på Mio gick det inte att få praktik. Hon på Mio rikta sig mot elever som gick handel nu. Det tyckte jag var lite knepigt. Men jaja, jag tog det inte så allvarligt...jag börjar bli ganska van att det blir nej på praktikplatser, så.

Snart blir det mat. I eftermiddag blir det träning. Hoppas att jag har bättre motivation idag än jag hade på spinningen igår.
Efter träningen så kanske det blir att gå upp till synsam och betala den sissta skullden. Sen har jag lite sug att gå till statt och lyssna på Palo Roberto. Han har föreläsningar där om träning, kost och hälsa.
Ikväll blir det tv med "Bonde" och "Hawaii fave-0" och chatt. sen sängen någon gång.

Skriver nog ikväll igen.
Men ha det gött så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar