tisdag 25 oktober 2011

Det är tisdags eftermiddag och jag sitter och inte gör så mycket. Skittrist är det. Men jag vet inte vad ska göra ändå, så.

Jag har varit på framtidsspåret. Där var det trevligt.
En ledare tog upp det där med hur man påverkas av andra i olika sammanhang. Som t.ex. när någon säger "du kan inte det" för mig blir det en kick. För andra så blir det ett avslag. Om man sitter i en grupp och alla säger lika dant. Fast jag inte håller med dem, men jag inte vågar säga något annat. Då istället rycks man med och säger det som dom andra har sagt i gruppen. Fast man inte håller med. Så det beror på sitavtion. Om man rycks med eller inte.
Fick förfårgan att vara med på yoga i morrn på framtidsspåret. Men jag vet inte hur jag ska göra. Får se vad jag känner för när jag kommer dit i morrn.

Ikväll blir det spinning och power. Träna inte igår så jag får ta igen gårdagen idag istället. Så får vi se hur det går och känns.

Jag hoppas att mitt läkarintyg kommer idag på posten. Gör det inte det så får jag ringa sjukan och fråga vad som hänt. För läkaren ringde förr, förra veckan och sa attt det skulle komma i början på förra veckan. Men inget brev fick jag. Så vi får se.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Kanske skriver ikväll. får se.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar