tisdag 28 juni 2011

Jag vet att det var längsen jag skrev!!

Som sagt, jag vet att det var längesen jag skrev här. Men jag har inte haft lust att skriva.

Men nu tänkte jag lägg in ett lite inlägg.

Idag har det varit helt underbart väder. Har varit på framtidsspåret, åkte hem och körde en tvättmaskin och kollade på fotboll. Det var mellan Sverige-Colombia som spelade. Sverige vann med 1-0 =)

Drog sen å betalade det sissta betalningen på lincerna och sen var det dags för spinning. När spinningen var klar så vågade jag inte ta mig av för den vickade. Så Jessi fick komma och hålla i cykeln och lite i mig med så jag kunde gå av säkert. Sen var det dags för power och det gick bra.

Nu sitter jag och kollar på nyheterna. Sen blir det att krypa ner i goa sängen.

I morrn väntar framtidsspåret och träning. Det ser ut som att det ska bli varmt väder i morrn med. Gött!!:)

Ha det så bra alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar