söndag 10 april 2011

Min helg!

Hej mina bloggläsare!

Då var det söndag igen då. Guud vad veckorna går fort igentligen!


I fredags hade jag ingen som hälst anning hur helgen skulle se ut. Men det började med att jag hade nattbeskök;) av syrran. Sen på lördagen så kom mamma hit och sen cyklade vi hem till dem. Det gick så mycket bättre att cykla till dem änn vad det gick förra gången. Så denna gången var jag riktig nöjd över mig själv. Så skönt! :). Där blev det njut av sol. På kväll blev det grillat kött med en massa gott till. Super gott va det! :) Senare på kväll så råkade min moder hitta en film som vi satt och kolla på. Hon är makalös på att hitta filmer sådär lördagskvällar när man är där. Många av dem är väldigt bra med och kan inte sluta titta på dem. Igår var det en sån film som gjorde att jag stannade och sov. Kände att jag inte vågade att åka hem själv igenom stan. Det är tyst, inte så många bilar som åker på vägarna och så. Så jag kände att jag tog rätt beslut.

Idag söndag blev det middag hos farmor och farfar. Det blev fläskfilé med potatisgrätäng. Sen blev vi så trötta. Så det blev en liten sovstund ute på alltan. Skönt. När sovstunden var avklarad så var det dax för mig att åka hem. Jag var tvungen att åka hem för att diska och sen ge mig iväg på spinning.

Jag gav mig iväg hemmåt från farmor och farfar. På vägen hem så är det en kille som ropar "varför har du ingen hjälm på huvudet". Jag brukar inte ta åt mig för sånna skitungar. Men på något vis gjorde jag det. Det är väl för att jag inte har varit med om att jag har fått sånt efter mig så ofta.

Jag kommer i alla fall hem och börjar jag diska och städar även av spisen. Så nu är den ren och fin. Skönt. När jag var klar med disken och spisen så packar jag inför spinningen, byter om. Sen ger jag mig iväg till gymmet och spinningen.

Idag känndes som att tekniken inte funkade så jättebra. Tyvärr så är det sällan att den gör det. Men ändå var det skönt att köra passet och sen skönt när passet var slut. Efter spinningen så blev det lite snack min kära vän Jessi som jobbade idag. Sen blev det dusch.
När jag var klar på gymmet gav jag mig hemmåt för att njuta av en "Carbenose" med sås och tv tittande. Den var såå god och det var så skönt att vara hemma igen. 

Nu blir det sängen. I morrn är det dags för kursen igen och sen träning på eftermiddagen. Det känns som en bra dag. Men vi får se hur den blir.

Ha det så bra mina läsare!
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar