måndag 4 april 2011

Min första dag på den här veckan

Hejsan mina läsare!

Då var det en ny vecka med nya utmaningar.

Idag har det varit helt underbart väder ute med sol på en blå himmet i stort settt. Då mår man bra.
Jag har idag varit på kursen som jag talade om igår. Det var intressant där. Det kom upp viktiga saker som vi diskuterad om. Så min skeptiska tanke om kursen vände till det posetiva faktiskt idag. Kursen var på AF (arbetsförmedlingen).

När kursen var klar så kikade jag in hos en som går på samma spinningspassen som mig på tisdagar och söndagar när jag går. Alltid trevligt att byta några ord med henne. Sen åkte jag hem och tog det lungt och käka lite.

Efter att jag hade käkat så gav jag mig upp till gymmet. Där blev jag stånde ett tag för att jag och min vän Jessi som berättade lite om igår. Hon jobbar på gymmet jag går på. Jag tog då upp en grej med henne som blev mycket intressan faktiskt. Sen träna jag. Det känns mycket bra nu efter träningen. Träffade del personer där upp idag som jag byte några ord med. Bland annat så stötte jag på min gammla skolsyster som jag hade på lågstadiet tror jag. Sen träffade jag en tjej som jag har fått bra kontakt med där på gymmet. Vi brukar gå på samma spinningspass på tisdagar och ibland på söndagar. Så det är skoj.

Ikväll blir det väldigt lungt. Det blir att sitta och chatta  en stund till innan det blir tv och sen sängen. Känner nu att jag är helt färdig, utpumpad.

Ha det bra mina läsare!
hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar