onsdag 20 april 2011

Hejsan mina läsare!

Nu var det ett tagsen jag skrev i min blogg. Så nu tänkte jag skriva lite i den.

Vad härligt väder det har varit nu i ett par dagar!!! Helt underbart! :)

Änså länge har denna veckan varit händelserik på saker som jag har gjort.
Som i måndags så var jag på kursen. Sen var det träning. På kväll var jag på cirkus med en vän och hennes assistent. Mycket trevlig dag var det.
Igår var det andra stället på som gällde för mig. Sen var det Ängladag. Sen spinning på kvällen.
Idag kurs, och träning. Jag var på Vero Moda och köpte två linnen med :). Så idag har det varit en behaglig dag. Skönt efter att ha haft två dagar som har varit fulla med saker att göra.

I morgon är det en ledig dag från både kurs och det andra stället plus att det är påsk i helgen. Så nu är man långledig i hela 5dagar såå skönt!! Känner att jag behöver ha det.

Så nu i påsk sker lite blandat. Ska till mamma och pappa på påskmat på fredag. Till syrran som har inflyttningsfest på lördag. Kanske ut i morrn. Får se hur det blir. Annars blir det lungt. Kanske kommer skriva om helgen på söndag eller måndag.

Men! Ha det så bra alla där ute så länge!

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar